Help jij mee onze boodschap verspreiden?

Als backoffice medewerker ondersteun je de coördinatoren van Buurtgezinnen in hun dagelijkse werkzaamheden. Je bent geordend, houdt overzicht en je hebt oog voor detail. Ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt?

Buurtgezinnen is sinds de start in 2015 enorm gegroeid en is nu actief in 140 gemeenten waar zo’n 120 coördinatoren werkzaam zijn. Daarnaast bestaat de organisatie uit: een directeur-bestuurder, een Manager Organisatie & Kwaliteit, 8 regiocoördinatoren en een backofficeteam, waarvan jij deel gaat uitmaken.

In 2025 is er een nieuw team gestart binnen de backoffice, dat jij mede gaat vormgeven. We zoeken hiervoor iemand die 16 tot 20 uur in dienst wil bij Buurtgezinnen.

Dit ga je doen

  • Je voert diverse administratieve taken uit (rondom fondsaanvragen, opleiding en training).
  • Je ondersteunt de coördinatoren bij hun online communicatie en advertising.
  • Je promoot berichten op onze social media pagina’s.

Wat vragen we van jou?

  • Je houdt ervan om anderen te helpen.
  • Je bent taalkundig sterk.
  • Je werkt nauwkeurig en precies.
  • Je kunt werken met Office 365 (o.a. Excel en SharePoint).
  • Je hebt hbo-niveau.

Over Buurtgezinnen

Onder het motto ‘Opvoeden doen we samen’, koppelt Buurtgezinnen gezinnen die wel wat steun kunnen gebruiken aan een stabiel gezin in de buurt. Zo krijgen kinderen wat extra liefde en aandacht en worden ouders ontlast. Dit voorkomt dat problemen verergeren en zorgt ervoor dat kinderen positief kunnen opgroeien in hun eigen gezin.

Dit krijg je ervoor terug

  • Je werkt vanuit huis en kunt je eigen tijd indelen (in afstemming met andere collega’s uit het backoffice team).
  • Je wordt goed ingewerkt.
  • Je bent onderdeel van een mooie club mensen.
  • Je doet werk dat voldoening geeft.
  • Je ontvangt een salaris in salarisschaal 7 van de CAO Sociaal Werk en alle bijbehorende arbeidsvoorwaarden.

Onze droom

Ieder kind bij Buurtgezinnen heeft een fiets, gaat naar muziekles of zit op een sport, viert zijn/haar verjaardag, krijgt iets extra’s in december en doet wat leuks in de vakantie. Oudere kinderen hebben een laptop. Zo werken we aan gelijke kansen voor alle kinderen, ongeacht de financiële situatie van hun ouders.

Word je blij van deze vacature?

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 en 8 mei met de Manager Organisatie & Kwaliteit Hanna ter Welle en een collega van de backoffice. Mail uiterlijk 3 mei een motivatie met CV naar hanna@buurtgezinnen.nl.

Eerst meer weten? Neem telefonisch contact op met mij, Hanna ter Welle:

06–31691720