
Help jij mee onze boodschap verspreiden?
Als backoffice medewerker ondersteun je de coördinatoren van Buurtgezinnen in hun dagelijkse werkzaamheden. Je bent geordend, houdt overzicht en je hebt oog voor detail. Ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt?
Buurtgezinnen is sinds de start in 2015 enorm gegroeid en is nu actief in 140 gemeenten waar zo’n 120 coördinatoren werkzaam zijn. Daarnaast bestaat de organisatie uit: een directeur-bestuurder, een Manager Organisatie & Kwaliteit, 8 regiocoördinatoren en een backofficeteam, waarvan jij deel gaat uitmaken.
In 2025 is er een nieuw team gestart binnen de backoffice, dat jij mede gaat vormgeven. We zoeken hiervoor iemand die 16 tot 20 uur in dienst wil bij Buurtgezinnen.
Dit ga je doen
- Je voert diverse administratieve taken uit (rondom fondsaanvragen, opleiding en training).
- Je ondersteunt de coördinatoren bij hun online communicatie en advertising.
- Je promoot berichten op onze social media pagina’s.
Wat vragen we van jou?
- Je houdt ervan om anderen te helpen.
- Je bent taalkundig sterk.
- Je werkt nauwkeurig en precies.
- Je kunt werken met Office 365 (o.a. Excel en SharePoint).
- Je hebt hbo-niveau.
Word je blij van deze vacature?
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 en 8 mei met de Manager Organisatie & Kwaliteit Hanna ter Welle en een collega van de backoffice. Mail uiterlijk 3 mei een motivatie met CV naar hanna@buurtgezinnen.nl.
Eerst meer weten? Neem telefonisch contact op met mij, Hanna ter Welle: